Ugrás a fő tartalomra

Fent a magas lovon

Pécsen már tavasz, vagy nyár eleje óta tart a Leonardo kiállítás. Ennek egy reklámja a Dzsami előtt, a Széchenyi téren ez a hatalmas ló-szobor. Nézegettem, nézegettem, azután megcsináltam ezt
a képet.
A ló-szobor manipulálatlan arányú. Az emberek nem egyszerre voltak ott, hanem több (pillanatban készült) képből kerültek egybe. A lányomat egy kanapé karfájára ültettem és úgy fényképeztem le. Őt azután ráültettem a lóra. A galambokat még régebben, de véletlenül éppen azon a téren fényképeztem. Most ide kerültek. A macsekot már láttátok többször. 
Ezen kívül van még a képen egy csomó szín és árnyalat korrekció.
Azután, mivel még motoszkált bennem az alkothatnék, ez a kép is kiszaladt:
Itt egy hóesés-gömb szerű dologba tettem a lovat és lovasát, méginkább kihangsúlyozandó, a meseszerűséget. Pluszba pedig rátettem a bal oldalra egy "fénybeszűrődést". Bár abban nem vagyok biztos, hogy a mostani digitálisan gondolkodó fiatalok erre gondolnak.


Megjegyzések